Hi! Welcome Back and Stay Tune! MacBook Pro Akan Datang Dijangka Menyertakan Sokongan Touch ID Pada Butang Kuasa - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

MacBook Pro Akan Datang Dijangka Menyertakan Sokongan Touch ID Pada Butang Kuasa

Desas-desus berkenaan integrasi pengimbas cap jari pada butang kuasa MacBook Pro telah kedengaran beberapa kali sebelum ini, dan kini laporan baru hadir, mengatakan sekali lagi yang mana Apple akan menyertakan ia pada MacBook Pro akan datang.

Seperti ramai sedia maklum, Apple telah memperkenalkan sokongan Apple Pay pada macOS Sierra sebelum ini, dan pengenalan sokongan ini mungkin memudahkan lagi proses pembayaran – disamping mempercepatkan log masuk komputer dengan pantas.

Apple sendiri telah sekian lama tidak mengemaskini komputer riba mereka, dan kemaskini baru daripada Apple ini semestinya dinantikan ramai pengemar komputer. Disamping pengimbas cap jari, Apple juga turut dijangka menyertakan bar OLED pada bahagian papan kekunci, disamping melengkapkan MacBook Pro dengan port USB Type-C yang menyokong Thunderbolt 3.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2aH44lf

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.