Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pokemon Go Kini Mula Memaparkan Amaran Jika Bermain Ketika Memandu - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pokemon Go Kini Mula Memaparkan Amaran Jika Bermain Ketika Memandu

Pokemon GoPokemon Go telah dilancarkan di Malaysia pada penghujung minggu lepas, dan sejak daripadanya, ramai pengguna tempatan yang telah mula memainkannya secara aktif. Ini juga secara tidak langsung membawa kepada beberapa masalah – terutamanya mereka yang tidak bertanggungjawab dan memainkan permainan ini ketika memandu.

Untuk mengatasi masalah ini, kini pembangun permainan berkenaan sendiri telah menyertakan amaran ketika pemandu. Melalui kemaskini baru, sekiranya pengguna membuka aplikasi Pokemon Go ketika sedang memandu, sebuah amaran akan dipaparkan supaya tidak memainkannya.

Disamping itu, kemaskini baru juga membolehkan pemain mengubah nama Trainer mereka, dan beberapa kemaskini yang lain.

Bagi anda yang memainkan permainan Pokemon Go, anda boleh mengemaskini aplikasi Android atau iPhone anda dan menikmati ciri-ciri baru yang dibawakan ini.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2aWaKM0

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.