Hi! Welcome Back and Stay Tune! Rakaman Wanita Menari Di Tandas Dipadam Dari Internet Kerana Terlalu Menggoda - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Rakaman Wanita Menari Di Tandas Dipadam Dari Internet Kerana Terlalu Menggoda

Sebuah rakaman yang memaparkan aksi seorang gadis menari seksi dalam tanda telah menarik perhatian netizens sebelum strim beliau dipotong oleh pihak pentadbir kerana terlalu provokatif.

Walaubagaimanapun, video itu tidak mengandungi sebarang kebogelan, peraturan-peraturan yang ketat internet China untuk kandungan seksual yang jelas kini dibahagikan mengenai apa yang boleh dan tidak boleh diterima oleh netizen di China.

Memakai baju kelabu dan seluar pendek putih, gadis itu menari menggoda di dalam tandas, bergoyang pinggul dan melibas rambut semasa berpusing.

Video strim tersebut telah ditonton oleh 100,000 penonton, lapor Shanghaiist, tetapi ramai yang tidak senang dan mengkritik tingkah laku wanita menari lucah dan menggoda



Kredit kepada Oh My Media TV

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.