Hi! Welcome Back and Stay Tune! Seagate Mempertontonkan SSD Dengan Storan 60B Untuk Perusahaan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Seagate Mempertontonkan SSD Dengan Storan 60B Untuk Perusahaan

Perkembangan arena internet dan teknologi turut membuatkan simpanan data oleh perusahaan semakin meningkat dari hari ke hari. Sebelum ini, kita telah melihat perkongsian SSD sehingga 15TB yang telah dijual kepada perusahaan. Hari ini, Seagate melangkah setapak ke hadapan dan memperlihatkan SSD berasaskan Serial Attached SCSI yang mempunyai storan sehingga 60TB.

Seagate SSD 60TB

SSD bersaiz besar ini ditujukan kepada pengguna perusahaan untuk digunakan bersama pada pelayan mereka, dan mengekalkan rekaan 3.5-inci seperti biasa. Dalam pengiraan kasar, melalui storan 60TB, ia membolehkan simpanan sehingga 400 juta gambar ataupun sehingga 12,000 filem berkualiti DVD.

Buat masa ini, Seagat lebih kepada mempertontonkan teknologi mereka, dan mungkin ia dijual sekitar 2017 kelak. Dengan SSD bersaiz 15TB mencapai harga jualan RM40,000, harga untuk 60TB ini mungkin berkali ganda lebih tinggi.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2aKMXxY

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.