Hi! Welcome Back and Stay Tune! Gambaran LG V20 Diperlihatkan – Mungkinkah Akan Turut Membawakan Rekaan Modular? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Gambaran LG V20 Diperlihatkan – Mungkinkah Akan Turut Membawakan Rekaan Modular?

LG sebelum ini telah mengumumkan yang mana mereka bakal memperkenalkan LG V20 pada bulan September kelak, dan ia bakal menjadi peranti terawal berasaskan Android 7.0 Nougat yang hadir ke pasaran.

Terkini, lanjutan daripadanya, beberapa gambaran (render) untuk telefon pintar LG V20 diperlihatkan – menunjukkan rekaan yang bakal dibawakan oleh telefon pintar terbaru LG tersebut kelak.

LG V20

LG V20 dijangka membawakan skrin bersaiz 5.7-inci dan berkemungkinan dijana dengan cip Snapdragon 820.

Daripada gambaran yang diperlihatkan, ia kelihatan seperti kemungkinan LG V20 menawarkan rekaan modular seumpama LG G5 – dimana bahagian bawah boleh ditanggalkan dan digantikan dengan modul yang diinginkan pengguna. Perkara ini masih tidak disahkan lagi sama ada menyertakan rekaan modular ataupun sebaliknya.

LG V20 bakal diperkenalkan oleh LG sekitar 6 September 2016 kelak, dan mungkin kita akan mengetahui lebih lanjut mengenainya tidak lama lagi.

LG V20






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2aSzfru

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.