Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sony Menjadualkan Acara PlayStation Pada 8 September - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sony Menjadualkan Acara PlayStation Pada 8 September

Pada awal minggu ini, kita telah mendengar desas-desus mengatakan Sony bakal berkongsi informasi berkaitan PlayStation dengan sokongan paparan resolusi tinggi pada awal September kelak. Kini, selari dengannya, pihak Sony dilihat telah mula menghantar jemputan media untuk acara yang dijadualkan pada 7 September 2016 di Amerika Syarikat (8 September waktu tempatan).

Sony PS4

PlayStation baru yang turut dikenali dengan nama PlayStation 4K kelak dijangka akan membawakan sokongan paparan pada resolusi 4K, dan turut menawarkan kemaskini dari segi cip pemprosesan. Walaupun menawarkan kemaskini konsol, pihak Sony masih akan memfokuskan kepada konsol PlayStation 4 sedia ada – dan semua permainan akan menyokongnya seperti biasa.

Kita mungkin akan mendengar lanjut mengenai perkongsian teknikal pada acara ini, dan ia mungkin mengambil sedikit masa sebelum dijual kepada umum.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2bdf6OT

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.