Hi! Welcome Back and Stay Tune! Apple Mengumumkan Aplikasi TV Untuk Apple TV Dan iOS - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Apple Mengumumkan Aplikasi TV Untuk Apple TV Dan iOS

Apple hari ini selain memperkenalkan MacBook Pro baru, turut telah mengumumkan sebuah aplikasi baru yang ingin memberikan pengalaman menonton kandungan video yang selari pada pelbagai peranti, disamping memudahkan pengguna mengikuti kandungan yang ditonton dan diminati mereka pada bila-bila masa.

Apple TV App

Apple TV App

Dinamakan sebagai TV, aplikasi ini kelak akan ditawarkan untuk Apple TV dan juga peranti iOS. Melalui aplikasi TV ini, ia memperlihatkan kandungan daripada pelbagai aplikasi dan perkhidmatan lain – sekaligus menjadikannya sebagai pusat sehenti untuk pengguna mengikuti pelbagai kandungan video. Apabila pengguna membuka sesuatu video atau filem, ia akan membuka aplikasi yang berkaitan.

Aplikasi ini akan ditawarkan untuk dimuat-turun oleh pengguna di Amerika Syarikat pada penghujung tahun ini. Ia tidak diketahui lagi mengenai penawaran untuk pasaran lain, memandangkan penawaran beberapa perkhidmatan kadang-kala adalah berbeza.

Apple TV App






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2dMrgBR

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.