Hi! Welcome Back and Stay Tune! Giphy Bakal Menawarkan Kemudahan Pengguna Vine Membawa Kandungan Ke Giphy - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Giphy Bakal Menawarkan Kemudahan Pengguna Vine Membawa Kandungan Ke Giphy

Twitter telah mengumumkan yang mana mereka akan menamatkan platform Vine dalam beberapa bulan lagi. Pengumuman seperti ini biasanya dilakukan disebabkan oleh faktor kewangan, dan ia semestinya tidak diminati oleh para peminat Vine seluruh dunia.

Giphy Vine

Kini, lanjutan daripadanya, Giphy mengumumkan mereka akan menawarkan kemudahan untuk pengguna Vine memindahkan kandungan video sedia ada mereka ke Giphy dengan mudah. Kemudahan tersebut masih belum disediakan lagi, dan dijangka akan diperkenalkan Giphy dalam masa terdekat.

Pihak Twitter sendiri akan menamatkan aplikasi mudah-alih Vine sahaja, sementara kandungan melalui laman web Vine masih boleh diakses. Tetapi pengumuman seperti ini turut akan memberikan petanda yang mana web tersebut mungkin dihentikan selepas beberapa tahun (mungkin), dan Giphy mungkin salah satu alternatif yang ada.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2dXEG9b

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.