Hi! Welcome Back and Stay Tune! Gambar Yang Diperkatakan Sebagai Peranti QWERTY Akan Datang Daripada BlackBerry Tertiris - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Gambar Yang Diperkatakan Sebagai Peranti QWERTY Akan Datang Daripada BlackBerry Tertiris

John Chen, ketua pegawai eksekutif BlackBerry sebelum ini telah mengatakan peranti BlackBerry menggunakan papan kekunci fizikal akan hadir tidak lama lagi, dan dijana menggunakan sistem operasi Android. Kini, lanjutan daripadanya, beberapa gambar hadir ke arena web, diperkatakan sebagai peranti BlackBerry terakhir menggunakan papan kekunci fizikal.

BlackBerry QWERTY Android

Daripada gambar yang hadir, ia memperlihatkan rekaan skrin yang sedikit besar, dan pada masa yang sama menyertakan rekaan papan kekunci fizikal ikonik BlackBerry. Menurut laporan sebelum ini, ia dikatakan berkemungkinan peranti ini adalah yang direkabentuk oleh mereka sendiri, dan bukannya oleh pihak lain seperti beberapa peranti DTEK sebelum ini.

Buat masa ini, kesahihan peranti ini masih tidak diketahui lagi. Namun, sekiranya ini adalah benar, maka tidak mustahil untuk kita mendengar lebih lanjut mengenainya.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2gl04rh

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.