Hi! Welcome Back and Stay Tune! Goat Simulator Dan Alienation Antara Permainan Percuma PlayStation Plus Januari 2017 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Goat Simulator Dan Alienation Antara Permainan Percuma PlayStation Plus Januari 2017

Tahun 2017 akan tiba dalam masa beberapa hari sahaja lagi. Sukar dipercayai 2016 berakhir dengan cukup pantas dengan pelbagai insiden yang kurang menyenangkan. Kepada yang mahu melupakan tahun yang dianggap antara yang terubuk dalam sejarah peradaban dunia, PlayStation menawarkan beberapa permainan percuma menarik untuk pelanggan PlayStation Plus.

Antara yang ditawarkan ialah Alienation, Goat Simulator dan This War Of Mine The Little Ones. Alienation ialah permainan menembak pandangan isometri yang bertemakan serangan makhluk asing. Goat Simulator pula ialah penyelaku kehidupan seekor kambing. Bagi mereka yang mahu menjadi kambing ini ialah permainan yang telah lama anda idamkan. Di bawah ialah senarai lengkap permainan yang ditawarkan percuma bulan hadapan.

  1. Alienation (PS4)
  2. Goat Simulator (PS4,PS3)
  3. This War Of Mine The Little Ones (PS4)
  4. The Swindle (PS4, PS3, Vita)
  5. Net High (Vita)
  6. Actual Sunlight (Vita)

 






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2hAD5Nk

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.