Hi! Welcome Back and Stay Tune! Microsoft Menggunakan Skrin BSOD Berwarna Hijau Untuk Pengguna Windows Insider - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Microsoft Menggunakan Skrin BSOD Berwarna Hijau Untuk Pengguna Windows Insider

Pada sistem operasi Windows, salah satu perkara yang digeruni ramai adalah BSOD atau skrin “mati-biru” yang menandakan sistem mempunyai masalah, dan komputer sama ada akan dimulakan semula atau memerlukan anda memperbetulkan beberapa perkara. Terkini, untuk pengguna program Windows Insider, pihak Microsoft dilihat telah mula menguji paparannya dalam warna hijau.

Perkara ini dilihat akan memudahkan lagi pihak Microsoft untuk mengenal-pasti masalah yang hadir daripada versi pembangunan ataupun versi stabil. Seperti ramai sedia maklum, masalah pada versi pembangunan adalah sesuatu yang dijangka dan pengguna yang mendaftar menyertai program Windows Insider sering dimaklumkan mengenainya.

Perubahan ini dilihat hadir pada versi pembangunan terkini untuk Windows Insider.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2htKDwu

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.