Hi! Welcome Back and Stay Tune! Griff 300 – Dron Oktakopter Dengan Kemampuan Membawa Beban Seberat 225 Kilogram - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Griff 300 – Dron Oktakopter Dengan Kemampuan Membawa Beban Seberat 225 Kilogram

Dron yang memulakan hidup sebagai permainan riadah kini berubah menjadi kenderaan pelbagai fungsi. Ada yang sudah diubah menjadi dron penghantar bungkusan, membawa penumpang seperti teksi dan dron Kamikaze untuk menyerang musuh. Griff 300 ialah dron lapan kipas yang direka untuk membawa kargo untuk jarak perjalanan yang jauh.

Dengan lapan kipas ia mampu membawa beban sehingga 225 Kilogram dan mampu terbang selama 45 minit sebelum perlu dicas. Ini adalah kemampuan penerbangan yang jauh lebih baik berbanding dron-dron lain di pasaran sekarang. Selain daripada itu rekaannya juga lebih senyap bagi mengurangkan pencemaran bunyi. Pereka Griff akan menggunakan 300 sebagai platform percubaan sebelum menghasilkan model lebih berkuasa dengan kemampuan membawa beban sehingga 800 Kilogram.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2htWV8N

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.