Hi! Welcome Back and Stay Tune! (Ura-Ura) Red Dead Redemption 2 Akan Mempunyai Tiga Watak Utama - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(Ura-Ura) Red Dead Redemption 2 Akan Mempunyai Tiga Watak Utama

Tahun hadapan Red Dead Redemption 2 akan dilancarkan bagi meneruskan jalan cerita John Marston. Pelbagai spekulasi mengenai jalan cerita mula kedengaran. Ura-ura terkini yang mula didengari ialah RDR2 akan mempunyai tiga watak utama. Ini sama seperti yang dilakukan oleh Rockstar dengan Grand Theft Auto V.

Ketiga-tiga watak yang dipaparkan kelak adalah rakan-rakan geng penjahat John Marston. Ini tidak mengejutkan kerana John Marston telahpun ditembak mati oleh FBI di alam Red Dead Redmption. Pada waktu yang sama RDR2 turut akan mempunyai komponen atas talian seperti GTA V. Ia akan dilancarkan beberapa bulan selepas RDR2 dilancarkan. Setakat ini Rockstar tidak pernah lagi mengecewakan dan kami yakin RDR2 akan menjadi permainan yang sebaik RDR asal.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2hevkwq

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.