Hi! Welcome Back and Stay Tune! Honor 8 Akan Menerima Kemaskini Android Nougat Pada Bulan Februari - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Honor 8 Akan Menerima Kemaskini Android Nougat Pada Bulan Februari

Honor 8 mungkin peranti kelas pertengahan paling menarik sepanjang 2016. Rekaan berkaca dan sistem dwi-kamera membuatkannya kelihatan seperti sebuah peranti utama. Kepada yang mahukan sistem seakan Huawei P9 pada harga lebih mampu milik, Honor 8 ialah peranti yang kami sarankan.

Peranti ini disahkan akan menerima kemas kini Android Nougat pada bulan Februari hadapan bersama dengan pelancar EMUI 5.0. Dengan kemas kini ini Honor 8 akan turut mempunyai sistem pembelajaran mesin terbina yang menurut Huawei akan memastikan peranti tidak akan mengalami masalah sela masa. Pada masa yang sama EMUI 5.0 turut membawakan sokongan talam aplikasi.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2hYcXcc

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.