Hi! Welcome Back and Stay Tune! Honor Menjadualkan Acara Di CES 2017 Untuk Pengenalan Peranti Dwi-Kamera - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Honor Menjadualkan Acara Di CES 2017 Untuk Pengenalan Peranti Dwi-Kamera

Honor hari ini melalui laman Facebook telah mengumumkan yang mana mereka bakal memperkenalkan telefon pintar baru pada CES 2017 kelak, yang dijadualkan pada 3 Januari 2017. Daripada teaser yang diperlihatkan, Honor seperti akan memperkenalkan peranti dengan sokongan dwi-kamera.

Honor CES 2017

Buat masa ini, di Malaysia, Honor telah mula menawarkan Honor 8 dengan sokongan dwi-kamera. Selain daripada Honor 8, mereka juga mempunyai penawaran Honor 6X di China yang turut menawarkan sokongan dwi-kamera pada bahagian belakang.

Daripada desas-desus awal yang kami dengar, berkemungkinan Honor akan mengumumkan penawaran Honor 6X untuk pasaran global pada acara berkenaan. Malah, teaser yang hadir turut memperlihatkan penggunaan dwi-kamera atas dan bawah – sama seperti yang digunakan pada Honor 6X.

Apa pun, sama-sama kita nantikan 3 Januari 2017 ini untuk melihat apa yang bakal diumumkan oleh Honor.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2hYBqOy

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.