Hi! Welcome Back and Stay Tune! MEREMANG. Abang Jumpa SURAT AKHIR Adik Kandung Yg Meninggal 3 Tahun Lepas !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

MEREMANG. Abang Jumpa SURAT AKHIR Adik Kandung Yg Meninggal 3 Tahun Lepas !!!

MEREMANG. Abang Jumpa SURAT AKHIR Adik Kandung Yg Meninggal 3 Tahun Lepas !!! | Tak ada satupun manusia yang dapat mengetahui kapan dirinya mati,tapi yang jelas setiap yang bernyawa pasti akan mati.


Sekadar Gambar Hiasan.

Untuk itu sepatutnya kita sebagai hamba yang bertuha mempersiapkan diri sebelum ajal menjemput kita bila bila masa. Seperti hal yang di alami oleh seorang wanita,yang kisahnya di muat naik oleh abang kandungnya sendiri di dalam media sosial facebook menulis “tidak penting dengan siapa aku sekarang,pada akhirnya engkau akan sendirian.

“Tiga tahun yang lalu adik kesayangan saya meninggal selepas melahirkan seorang bayi perempuan yang comel,beberapa hari lalu saya membongkar almarinya dan menemukan beg yang ternyata memiliki sepujuk surat yang bertajuk Pinjami aku satu hari”

Lebih mengejutkan tarikh surat tersebut sama hari dengan meninggalnya adik saya,mungkin surat itu di tulis belah pagi.




KREDIT EBERITA

P.S. 1 – Kereta Alphard Ini Melanggar Seekor Lembu Di Melaka… Akibatnya Bakal MENGEJUTKAN Anda !!!
P.S. 2 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 3 – TERKINI… Ustaz Terkenal Tanahair KANTOI Menyumpah Orang Ramai !!!
P.S. 4 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 5 – PERNAH TENGOK 5 GAMBAR PROTON JEBAT INI ? MEMANG MENGANCAM !!!

The post MEREMANG. Abang Jumpa SURAT AKHIR Adik Kandung Yg Meninggal 3 Tahun Lepas !!! appeared first on SAYALUVISLAM.



Sumber : SAYALUVISLAM http://ift.tt/2hmzd2E

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.