Hi! Welcome Back and Stay Tune! Aplikasi Zikir Reminder Sedia Dimuat-Turun Oleh Pengguna Apple Watch - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Aplikasi Zikir Reminder Sedia Dimuat-Turun Oleh Pengguna Apple Watch

Terdapat beberapa aplikasi berbentuk keagamaan untuk telefon pintar, tetapi penawaran sama untuk jam tangan pintar boleh dikatakan masih terhad. Paling terkini, salah seorang pembangun tempatan telah hadir dengan aplikasi baru khusus untuk Apple Watch, dinamakan sebagai Zikir Reminder.

Zikir ReminderMelalui Zikir Reminder, seperti pada namanya, ia mengingatkan kita untuk senantiasa berzikir pada bila-bila masa, dimana jua berada. Secara tidak langsung, ia juga mengingatkan kita untuk mengelak membuat kesilapan dengan mengingatkan kita kepada pencipta.

Menggunakan aplikasi ini, pengguna boleh mengaktifkannya dan menetapkan sela masa untuk peringatan. Sebaik sahaja tetapan dilakukan, aplikasi Zikir Reminder ini akan mengingatkan pengguna dengan memaparkan zikir ringkas pada skrin Apple Watch pengguna.

Aplikasi yang ditawarkan untuk Apple Watch ini perlu dipasang melalui iPhone – lebih kurang seperti kebanyakkan aplikasi Apple Watch yang lain.

Bagi anda yang menggunakan Apple Watch, boleh memuat-turun aplikasi ini pada harga RM3.90 daripada AppStore hari ini.

Muat-Turun Zikir Reminder untuk Apple Watch






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2iIp5kf

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.