Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tahniah!! Awie Kini Bergelar Datuk - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tahniah!! Awie Kini Bergelar Datuk

Tahniah!! Awie Kini Bergelar Datuk

awwi

Awie kini bergelar Datuk setelah dianugerahkan Darjah Indera Mahkota Pahang (DIMP).

Ini sempena ulang tahun keputeraan Sultan Pahang, Sultan Ahmad Shah, yang ke-86 bagi tahun 2017.

Awie berkata penghargaan yang diberikan adalah permulaan yang baik sempena menyambut tahun baru.

Ini juga rezeki selepas mendirikan rumah tangga pada hujung tahun lalu.

Ini komen Awie: (BeritaHarian)

“Alhamdulillah. Hanya lafaz kesyukuran yang dapat saya ungkapkan ketika ini. Pada masa sama, tiada apa yang berubah, saya masih Awie yang sama dan mencari rezeki di atas pentas sebagai anak seni.

“Penghargaan yang diberikan ini bagaimanapun tentunya diharap dapat membuka lebaran lebih indah untuk tahun baharu memandangkan saya melalui pelbagai cabaran pada 2016.

“Bukan saja berperanan sebagai penyeri kepada keluarga, saya menganggap rezeki ini datang dengan berkat kehadiran isteri saya. Doakan yang baik-baik saja buat saya sekeluarga,”

Awie dilihat telah hadir bersama isteri barunya ke masjlis anugerah tersebut.

Selain dapat Datuk, Awie juga dipilih sebagai seorang daripada tokoh NGO Islam Kebangsaan oleh Tengku Mahkota Kelantan pada 14 Januari ini. -PENMERAHDOTCOM

The post Tahniah!! Awie Kini Bergelar Datuk appeared first on PenMerah.com.



Penyumbang : PenMerah.com

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.