Hi! Welcome Back and Stay Tune! Apple Menyambut Ulang-Tahun Ke-10 Untuk iPhone - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Apple Menyambut Ulang-Tahun Ke-10 Untuk iPhone

Dalam arena telefon pintar, salah satu peranti yang sangat popular adalah iPhone daripada Apple. Hari ini, 9 Januari, pihak Apple menyambut ulang-tahun ke-10 sejak iPhone diperkenalkan. Untuk yang tidak mengetahuinya, Steve Jobs telah memperkenalkan iPhone di Macworld 2007.

Sejak pengenalan iPhone pada 2007, sehingga kini, ia telah mengubah landskap telefon pintar – dan sering dijadikan perbandingan oleh pengeluar ketika pengenalan peranti masing-masing.

Sehingga kini, telah lebih satu bilion peranti iPhone dijual diseluruh dunia, dan yang paling terkini adalah iPhone 7 dan iPhone 7 Plus. Kedua-duanya menjalankan sistem operasi iOS 10 yang menawarkan sejumlah ciri-ciri menarik, termasuk pembantu maya Siri dalam memudahkan pelbagai tugasan.

Bercakap mengenainya, Tim Cook mengatakan iPhone telah menjadi salah satu standard dalam arena peranti mudah-alih, dan memberikan petanda apa yang terbaik daripada mereka akan hadir – dan mereka baru sahaja bermula.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2j8vZwM

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.