Hi! Welcome Back and Stay Tune! Isteri Perlu Jadi Lebih Bijak, Persiapan Kalau-kalau Bergelar Ibu Tunggal Nanti - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Isteri Perlu Jadi Lebih Bijak, Persiapan Kalau-kalau Bergelar Ibu Tunggal Nanti

Saya nak bercerita dua kisah wanita yg ditinggalkan suami yg menemui saya kelmarin.Bacalah, untuk kita menjernihkan jiwa,menjulang setinggi kesyukuran dg apa yg kita ada.Saya terpaksa merahsia nama utk menjaga aib. Pertama seorang wanita penghujung 30 an mengunjungi rumah saya sambil menggendong anak kecil untuk mendapatkan buku tulisan saya,sambil itu dia meminta bantuan pampers.Saya menyatakan bantuan […]

Sumber : Oh My Media http://ift.tt/2j7SGQq

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.