Hi! Welcome Back and Stay Tune! LG G6 Hanya Diperkasakan Pemproses Snapdragon 821 Kerana Snapdragon 835 Diborong Samsung - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

LG G6 Hanya Diperkasakan Pemproses Snapdragon 821 Kerana Snapdragon 835 Diborong Samsung

Rekaan LG G6 tertiris pagi ini dan akan menjadi peranti utama bagi LG sepanjang 2017. Pada awalnya ura-ura mengatakan G6 akan diperkasakan pemproses Snapdragon 835 yang merupakan peranti terbaru dan paling berkuasa di pasaran. Menurut laporan Forbes, LG perlu berpuasa hati dengan penggunaan Snapdragon 821 sahaja.

Qualcomm Snapdragon 835Ini adalah kerana kesemua pemproses Snapdragon 835 yang dihasilkan diborong oleh Samsung untuk Galaxy S8. Tiada stok berlebihan untuk digunakan oleh peranti bukan keluaran Samsung. Laporan ini tidak mengejutkan kerana cip lapan teras ini dihasilkan oleh Qualcomm dengan kerjasama Samsung. Apa yang diketahui setakat ini Snapdragon 835 adalah 20% lebih berkuasa berbanding Snapdragon 821 dan menyokong sistem pengecasan pantas QuickCharge 4.0.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2kbWhii

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.