Hi! Welcome Back and Stay Tune! Laman Vine Dikemaskini Dengan Arkib Video Dari 2013 Sehingga 2016 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Laman Vine Dikemaskini Dengan Arkib Video Dari 2013 Sehingga 2016

Vine secara rasminya menghentikan kemampuan memuat naik video baru pada 17 Januari lalu. Aplikasi sedia ada kini menjadi aplikasi kamera biasa untuk kegunaan peribadi. Sejak pengumuman penutupan perkhidmatan dlakukan Oktober lalu, pihak Vine menyeru pengguna supaya memuat turun video mereka secepat mungkin. Lantas memberikan petanda kesemua video akan dipadam selama-lamanya pada 17 Januari.

Di dalam blog rasmi mereka hari ini, Vine mengesahkan video sedia ada akan dikekalkan. Laman Vine telahpun dikemaskini dan menjadi arkib kepada jutaan video yang telah dimuat naik. Pelawat boleh melakukan carian video dan menonton video mengikut kategori. Terdapat juga bahagian khas untuk melihat video yang paling banyak ditonton di antara 2013 sehingga 2016. Vine nampaknya masih belum bersedia untuk mati. Bagi peminat meme Vine, ini berita yang pastinya disambut dengan baik.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2j4Vi4L

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.