Hi! Welcome Back and Stay Tune! VIRAL Kanak² Diikat. Setelah Disoal Siasat Inilah PUNCA Sebenar Yang Buat Ramai Orang MARAH !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

VIRAL Kanak² Diikat. Setelah Disoal Siasat Inilah PUNCA Sebenar Yang Buat Ramai Orang MARAH !!!

VIRAL Kanak² Diikat. Setelah Disoal Siasat Inilah PUNCA Sebenar Yang Buat Ramai Orang MARAH !!! | KAJANG, SELANGOR – Susulan viral gambar tiga kanak-kanak di sebuah taska di Bangi diikat, polis telah menahan empat suspek yang terdiri daripada pengurus dan pembantu taska bagi membantu siasatan.

Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Othman Nanya berkata, empat wanita berusia antara 24 dan 46 tahun itu ditahan dalam dua serbuan berasingan hari ini.

“Tiga pekerja wanita ditahan di taska berkenaan pada jam 4.20 petang. Kita turut menahan pengurus taska tersebut di sebuah pangsapuri di Kajang Prima Impian, jam 5 petang.

“Kanak-kanak terbabit turut dihantar ke Hospital Kajang untuk pemeriksaan dan pihak hospital mengesahkan tiada sebarang kecederaan fizikal,” katanya.

Dalam laporan Harian Metro itu juga melaporkan, kejadian ‘dera’ itu dipercayai dilakukan oleh dua bekas pekerja taska berkenaan yang berdendam kerana diberhentikan kerja. Kedua-dua bekas pekerja berusia 20-an itu hanya bekerja di taska berkenaan dalam tempoh empat dan lima hari saja.

Menurut Othman, kertas siasatan akan dirujuk kepada Timbalan Pendakwa Raya, Isnin depan untuk arahan selanjutnya.

P.S. 1 – Awek Cun Mesej Minta Nak Pinjam Duit Di FB. Apa Yang Lelaki Ini Balas…. Memang TERKEDU Dan WIN !!!
P.S. 2 – Picit Jerawat Keluar Benda Putih. Korang Tahu Apa Benda Tu? Mesti Korang Takkan Picit Dah !!!
P.S. 3 – PERINGATAN Untuk Ibu Bapa. Bouncer, Rocker Dan Car Seat Boleh MEMBUNUH Si Penggunanya Tanpa Sedar !!!
P.S. 4 – Terlihat Seorang Pakcik Bersama Seorang Budak Hanya Menjamah Nasi Putih Kosong. Apa Yang Wanita Ini Lakukan Buat Pakcik Itu MENANGIS !!!
P.S. 5 – Pelajar Bukan Orang Gaji Minta Padamkan Papan Hitam !!!

The post VIRAL Kanak² Diikat. Setelah Disoal Siasat Inilah PUNCA Sebenar Yang Buat Ramai Orang MARAH !!! appeared first on SEMASA VIRAL.



from SEMASA VIRAL http://ift.tt/2iUGC5a


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.