Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lindsay Lohan Ucap 'Alaikum Salam' Dan Mengakui Al-Qur'an Membuka Hatinya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lindsay Lohan Ucap 'Alaikum Salam' Dan Mengakui Al-Qur'an Membuka Hatinya

Lindsay Lohan, sekali lagi mencetuskan seribu tanda-tanya kepada peminatnya apabila 'membersihkan' akaun media sosialnya, Twitter dan Instagram sebelum meninggalkan ucapan 'Alaikum salam'.

Lindsay Lohan

Memetik laporan Muslimcouncil, tindakan itu dibuat Lohan dipercayai selepas beliau dilaporkan mahu 'membuat perubahan' selepas berpindah ke Dubai, UAE.

Menurut pihak pengurusan Lohan, pelakon The Mean Girls yang berusia 30 tahun itu merancang untuk menghabiskan masanya dengan melibatkan diri dalam aktiviti sukarelawan di kem-kem pelarian Turki serta mahu menubuhkan syarikat produksi sendiri di Dubai.

"Saya sangat teruja untuk membuka lembaran baru dalam hidup saya!," Lohan memberitahu akhbar Daily Mail mengenai penghijrahannya ke Dubai.

Terdahulu, Lindsay Lohan dalam wawancaranya bersama CNN memberitahu Dubai kini menjadi rumahnya sekarang.

"Saya telah bertemu dengan wanita yang menakjubkan di sini, Dubai, yang benar-benar kuat dan telah mengajar saya banyak perkara," katanya.

Lohan mula berpindah ke Dubai pada Disember tahun 2016.

Menceritakan pengalamannya di sana, Lohan berkata, pada awal tahun ini, beliau telah mempelajari Bahasa Arab serta menghabiskan banyak masa di kem-kem pelarian Syria.

Bercakap tentang agama Islam, Lohan dilaporkan berkata, kitab suci al-Qur'an banyak membawa perubahan kepada dirinya kini.

"Al-Qur'an membuka pintu untuk saya mengalami rohani, untuk mencari satu lagi maksud sebenar.

"Ini adalah siapa saya," katanya.

BACA INI JUGA: 'Saya Masuk Islam Kerana Penghormatannya Terhadap Wanita'

Sumber: SH



Contributer : SentiasaPanas http://ift.tt/2ixv5IE

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.