Hi! Welcome Back and Stay Tune! Samsung Akan Berkongsi Punca Letupan Galaxy Note 7 Pada 23 Januari Hadapan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Samsung Akan Berkongsi Punca Letupan Galaxy Note 7 Pada 23 Januari Hadapan

Kita semakin hampir kepada penghujung masalah letupan yang melanda Samsung Galaxy Note 7. Sekiranya anda baru tersedar dari koma dan tiak mengetahui apa yang telah berlalu, peranti ini ditarik semula jualannya pada Oktober lalu kerana kejadian letupan berlaku secara rambang. Pada awalnya Samsung mengatakan punca letupan akan diumumkan pada penghujung 2016. Tetapi menurut laporan Reuters ia akan diumumkan 23 Januari ini.

Di dalam laporan yang sama sumber yang tidak ingin dikenali mengatakan bateri adalah punca letupan yang berlaku. Kesilapan ketika penghasilan bateri menyebabkan ia menjadi bom jangka di dalam peranti. Pada 23 Januari ini, Samsung turut akan berkongsi mengenai langkah yang telah diambil bagi mengelakkan kejadian yang sama dari berulang. Adakah kepercayaan anda kepada Samsung berkurangan selepas insiden ini?






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2joGK0A

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.