Hi! Welcome Back and Stay Tune! Apple Memperkenalkan iPhone 7 Dan iPhone 7 Plus Dalam Warna Merah - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Apple Memperkenalkan iPhone 7 Dan iPhone 7 Plus Dalam Warna Merah

Apple hari ini telah memperkenalkan iPhone 7 dan juga iPhone 7 Plus dalam edisi khusus, iaitu RED. Apple sedia menawarkan produk dibawah RED sejak beberapa tahun lepas, dimana sebahagian daripada nilai pembelian akan diderma kepada badan terpilih.

Apple iPhone 7 RED

Kedua-dua peranti ini mengekalkan pelbagai spesifikasi yang lebih kurang sama, termasuk sokongan kalis percikkan air, penggunaan dwi-kamera pada iPhone 7 Plus, dan juga penggunaan cip pemprosesan terkini serta iOS 10 untuk menguasakannya.

Versi RED untuk iPhone 7 dan iPhone 7 Plus ini hanya ditawarkan dalam pilihan storan 128GB dan 256GB sahaja. Harga jualannya masih kekal seperti iPhone 7 sedia ada, iaitu bermula RM3699 untuk iPhone 7, dan bermula RM4299 untuk iPhone 7 Plus.

Bagi anda yang berminat, boleh semak laman Apple Store Malaysia hari ini, dan melakukan tempahan melaluinya.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nw61s6



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.