Hi! Welcome Back and Stay Tune! Hidup Ungku Hariz ditanggung oleh isterinya, Jihan Muse? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Hidup Ungku Hariz ditanggung oleh isterinya, Jihan Muse?

Pada: Selasa, 21 Mac 2017
Berita Artis, Jihan Muse, Pelakon, Pelawak, Suami Isteri, Ungku Hariz,

Ungku Hariz berasa terkilan apabila ada pihak melemparkan fitnah kononnya kehidupan dia ditanggung oleh isterinya yang juga pengacara dan pelawak, Jihan Muse.

Ungku Hariz, 32, bagaimanapun merasakan tidak perlu untuknya mempertahankan diri kerana dia tahu sudah menjalankan tanggungjawab sebagai suami dengan baik terhadap isterinya itu.

“Saya manusia biasa dan tidak dapat lari daripada berasa terguris apabila mendengar gosip itu.

“Memang saya terkejut apabila ada orang kata hidup saya ditanggung isteri walaupun ia tidak benar.

“Pun begitu baik saya atau Jihan kami lebih tahu dan tidak perlu saya war-warkan apa yang saya sudah lakukan untuk isteri dan rumah tangga kami,

“Faktor Jihan lebih menonjol mungkin menjadi faktor tetapi itu bukan satu masalah kepada saya kerana itu adalah rezeki isteri saya.

“Tetapi Alhamdulillah kami saling memberi semangat kerana sebelum berkahwin pun saya dan Jihan sudah berkawan lama dan tahu permulaan kami di mana,” katanya kepada mStar Online.

Pemilik nama sebenar Ungku Hariz Faizal dan Jihan mendirikan rumah tangga pada 20 Mac tahun lalu.

Tag : , , , , ,

The post Hidup Ungku Hariz ditanggung oleh isterinya, Jihan Muse? appeared first on Berita Viral.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nZu931

✍ Sumber : ☕ Berita Viral


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.