Hi! Welcome Back and Stay Tune! 【Video】Saat mendebarkan! Bapa dari Rusia ini mencampak bayinya dari tingkat 5 pangsapuri yang terbakar - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

【Video】Saat mendebarkan! Bapa dari Rusia ini mencampak bayinya dari tingkat 5 pangsapuri yang terbakar

Share this on WhatsApp
Rakaman yang diambil dari Bandar Strurino, Moscow  menunjukkan saat mendebarkan apabila pasangan muda dari Rusia ini bertindak keluar dari pangsapuri mereka tanpa pilihan dengan mencampakkan anak mereka dan melompat terjun dari tingkat 5 pangsapuri mereka yang terbakar.

Seperti membuat lompatan dengan penuh kepercayaan! Rakaman menunjukkan sekumpulan lebih 20 orang jiran dan mereka yang berada berdekatan kediaman tersebut berkumpul berganding tenaga membantu menyambut keluarga itu satu persatu dengan selimut dan kusyen. Menyelamatkan mereka yang sedang terjun dari balkoni pangsapuri itu. Nasib baik, kesemua mereka terselamat walaupun si bapa mengalami kecederaan.

Dalam rakaman menunjukkan, pertama sekali bayi mereka , Zhenyu berusia 11 bulan yang mengalami penyakit jantung dicampak dari pangsapuri mereka yang sedang marak dengan asap.

Kemudian kedua, bayi mereka Xenia dan seterusnya si ibu, Elena menyusul dicampakkan dan melompat keluar dari tingkap depan pangsapuri mereka yang sedang marak dijilat api itu. Kedua-dua mereka disambut dengan selamat.

Akhirnya , si bapa, Vitaly turut menyusul membuat lompatan menyelamatkan diri dari api dan asap yang sedang marak itu. Bagaimanapun ,Vitaly mengalami kecederaan dan terpaksa dibawa ke hospital.

Keluarga ini masih keadaan terkejut dan trauma serta masih tidak pasti punca yang menyebabkan kebakaran itu. Tetapi apa yang pasti, mereka perlu bertindak cepat menyelamatkan diri demi memastikan kesemua ahli dalam keluarga itu terselamat.

Elena berkongsi :

“Suami saya menyedari pangsapuri kami tidak berkunci . Segalanya dalam pangsapuri itu diseliputi asap  tebal yang hitam dan kami semua mulai lemas. Dan bayi kami berusia 11 bulan mengalami penyakit jantung. Dengan pantas , kami semua pergi ke balkoni dan suami saya mengarahkan dengan berkata, “Kita mesti terjun, kalau tidak kita tidak dapat keluar dengan selamat.”

Lihat video ini melihat apa yang berlaku:

Era Baru



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2riUEGs

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.