Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kisah Disebalik Perkahwinan Pasangan Gay Muslim Pertama Di England - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kisah Disebalik Perkahwinan Pasangan Gay Muslim Pertama Di England

Setelah selama dua tahun menjalinkan hubungan cinta, sepasang kekasih yang dipercayai orang Muslim di England telah melangsungkan pernikahan mereka yang diklasifikasikan sebagai perkahwinan pertama bagi pasangan gay Muslim di negara berkenaan.

Pasang terbabit dikenali sebagai Sean Rogen, 19, sebagai suami manakala Jahed Choudury, 24 tahun telah berjaya dinikahkan di Pejabat Pendaftaran Wallsal dengan memakai pakaian tradisional.

Kisah Disebalik Perkahwinan Pasangan Gay Muslim Pertama Di England

Menurut sumber, sebelum perkenalan dan pertemuan kedua-dua pasangan ini, Jahed dikatakan sememangnya amat menyenangi serta menyukai kaum sejenisnya dan turut mendapat tentangan hebat dari ahli keluarganya malah sering diejek oleh rakan-rakannya kerana nalurinya menyukai kaum lelaki.

Dek kerana ingin mengelakkan Jahed daripada terus terpesong dengan ajaran agamanya dan tidak mahu beliau terjebak dengan kegiatan yang ditentang agama itu, keluarganya telah menghantar Jahed ke Mekah dengan harapan dia akan kembali ke pangkal jalan serta pulang semua kepada ahli keluarganya, namun usaha keluarganya itu dikatakan gagal dan tidak mengubah apa-apa pun pada Jahed.

Inilah Pasangan Gay Muslim Yang Pertama Bernikah Di England

Difahamkan, Jahed turut mengambil bahan terlarang untuk menamatkan hidupnya dengan segera apabila begitu tertekan dengan tentangan serta kutukan keluarganya tetapi niatnya itu bersifat sementara sahaja.

Malah, rakan-rakannya semasa beliau belajar di sekolah tinggi dikatakan sering menganggunya serta turut melakukan serangan psikologi ke atas diri Jahed sehinggakan ada yang tergamak meludahnya serta memanggil Jahed sebagai 'babi'.

Walau bagaimanapun, Jahed telah membuat keputusan yang amat mengejutkan malah beliau dikatakan ingin membuktikan kepada semua orang di dunia bahawa seseorang Muslim itu yang menyukai lelaki atau GAY mampu untuk berkahwin dengan sesama lelaki atau perkahwinan sesama jenis.

Perkahwinan gay Muslim yang pertama ini telah jadi tular di laman sosial Facebook di seluruh dunia dan rata-rata netizen yang beragama Islam dikatakan telah mengecam tindakan Jahed.


Sumber Kisah Disebalik Perkahwinan Pasangan Gay Muslim Pertama Di England

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2uR8oX9

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.