Hi! Welcome Back and Stay Tune! Minta Bantuan Paderi Carikan Calon Isteri di Australia - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Minta Bantuan Paderi Carikan Calon Isteri di Australia

Justin Bieber tiada habis-habisnya dikaitkan dengan sejumlah wanita cantik. Mulanya dengan Selena Gomez, Hailey Baldwin, sehinggalah Sofia Richie. Khabar terbaru, penyanyi berusia 23 tahun itu dikatakan sudah sedia untuk berkahwin.

Satu laman gosip, NW, mendakwa, bintang berasal dari Kanada itu sedang mencari seorang wanita untuk menjalani hidup bersamanya. Dalam kunjungannya ke Sydney, Australia bulan lalu, pelantun lagu Sorry ini meminta bantuan temannya di gereja Hillsong, Carl Lentz untuk mencarikan seorang wanita yang sesuai untuknya.

Paderi dari gereja Hillsong itu lantas mengadakan pemilihan seperti ujibakat untuk mencari calon yang berpotensi sebagai isteri Bieber.

“Justin benar-benar mempercayai Carl seperti seorang abang dan yakin dia dapat membantunya menemukan wanita yang sesuai untuknya,” ujar seorang sumber kepada NW.

Bieber dikatakan bukan hanya menginginkan seorang wanita bersedia untuk berkahwin, tapi memenuhi kriterianya. Wanita tersebut harus beragama Kristen dan bersedia untuk mempunyai anak.

“Ia sangat menyukai gadis Australia, itu bukan rahsia lagi!” tambah sumber.

Saat kunjungannya ke Australia pada Mac lalu, pelantun Despacito ini sempat menyatakan keinginannya untuk membina rumah tangga.

“Saya serius inginkan seorang kekasih. Saya ingin berkahwin! Bukan sekarang, tetapi seperti secepat mungkin,” katanya.

The post Minta Bantuan Paderi Carikan Calon Isteri di Australia appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2u8j9ab

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.