Hi! Welcome Back and Stay Tune! Gelas Kaca Tersangkut di Dalam Anus. Macamana jadi gini ? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Gelas Kaca Tersangkut di Dalam Anus. Macamana jadi gini ?

5/9/17

Foto: Shanghaiist 
 Foto: Shanghaiist
GUANGZHOU – Doktor bedah di Guangzhou, China baru-baru ini mengeluarkan sebiji gelas kaca dari anus seorang lelaki dalam sebuah kes yang langka. Lelaki yang diketahui telah berkahwin itu menolak menjelaskan bagaimana gelar berdiameter 7 cm boleh masuk ke dalam lubang pembuangannya.

itu tidak mau pergi ke rumah sakit untuk meminta pertolongan doktor. Tetapi, setelah dua hari, rasa sakit yang dia alami tidak tertahankan lagi dan dia dibawa ke rumah sakit, di pagi buta menjerit-jerit  memanggil-manggil doktor. 

Doktor dengan segera melakukan rontgen dan menemui gelas kaca yang tersepit di anus lelaki tersebut. Gelas setinggi 8 cm dan diameter 7 cm itu berada di bahagian atas rektum dan boleh menyebabkan kematian jika tak segera ditangani. 

Diwartakan Shanghaiist, Selasa (5/9/2017), doktor pada mulanya berusaha mengeluarkan gelas itu melalui jalur yang digunakan untuk memasukkannya. 
Mereka menggunakan ubat untuk membuat lubang anus lelaki itu kendur dan mencuba menarik keluar gelas tersebut. Namun, ternyata gelas itu terlalu licin untuk ditarik. 

Khuatir gelas akan pecah jika terus dipaksa, doktor akhirnya memutuskan untuk melakukan pembedahan  dan mengeluarkan gelas itu dari perut lelaki malang tersebut.

Dia kemudian menghabiskan beberapa waktu di rumah sakit untuk pulih dari pembedahan dan telah kembali ke rumah. Tetapi, lelaki itu tidak pernah memberi tahu doktor bagaimana awal mula gelas tersebut boleh ada di dalam anusnya.




✍ Sumber Pautan : ☕ indah.com

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wCqkIg

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.