Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lakukan 'Hubungan Terlarang' Dengan Ibu Kandung Sendiri...Ibu Dan Anak Dikritik Netizen!!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lakukan 'Hubungan Terlarang' Dengan Ibu Kandung Sendiri...Ibu Dan Anak Dikritik Netizen!!!

Ketika naf-su sudah tak tertahan apapun boleh dilakukan agar keinginan itu dapat dilepaskan. Seperti yang dilakukan Raz, 9 tahun. Dia nekad melakukan hubungan sedarah dengan ibu kandungnya sendiri, Melissa 39 tahun.


Pengakuan mengejutkan ini diluahkan oleh mereka sewaktu ditemui di pusat tahanan Polsek Percut Sei Tuan.

Yang lebih mengejutkan lagi, Raz juga mengaku menyetu-buhi ibunya itu semasa ayahnya sedang sakit.

Berdasarkan cerita Raz, persetu-buhan itu pertama dia lakukan pada pertengahan bulan November 2016 lalu. Entah fikiran apa yang ada dibenaknya ketika itu, hingga dia sanggup mengajak ibu kandungnya sendiri bersetu-buh.


Ketika itu, ayah dan adik perempuannya sedang tidur di ruang tamu. Yang lebih mengejutkan lagi, ajakan Raz juga diterima oleh ibunya, mungkin kerana sudah lama tak mendapat belaian dari suaminya yang sedang sakit.

"Saat itu bapa yang sakit, sedang tidur di ruang tamu bersama adik. Jadi aku mengajak ibu ke bilik. Ibu juga mahu ikut kemahuanku. Di situlah pertama kali kami melakukan hubungan intim," cerita Raz dengan perasaan tak bersalah.

Hal itu juga diakui si ibu. Beliau mengaku tak keberatan disetu-buhi oleh anaknya, alasannya adalah kerana dia sudah jatuh cinta pada anaknya itu.

Hal inilah yang membuatkan dia menikmati hubungan intim yang terlarang itu. Parahnya lagi, dia sudah menganggap anaknya itu sebagai kekasihnya sendiri.

Kerana, sebelum melakukan persetu-buhan itu, Raz sudah sering memainkan dan mer4mas-r4mas payudaranya ketika mereka sedang berdua saja di rumah.

"Kalau berdua di rumah, memang dia suka aneh-aneh lah. Dia mau memegang dadaku kalau di rumah. Cuma pertama ku anggap kerana anak memang begitu lah, aku biarkan saja.

Tapi beginilah kesudahannya, malu tapi mau juga," kata si ibu.


Beberapa keping foto yang tersebar dilaman sosial beberapa ketika dulu telah membongkarkan perbuatan mereka dan ianya mendapat kritikan yang hebat daripada netizen.



✍ Sumber Pautan : ☕ Sensasi Media

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2iZ94YV

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.