Hi! Welcome Back and Stay Tune! 'Apa Masalah Perempuan Ini?' - Diva Azwan Ali - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

'Apa Masalah Perempuan Ini?' - Diva Azwan Ali


"Apa masalah perempuan ini?" demikian soalan Azwan Ali dalam mengulas isu rumah tangga Hafiz Hamidun dan isterinya, Joy Revfa yang hangat menjadi bualan netizen semalam. 

Azwan Ali yang jelas menyokong pihak Hafiz berkata, dia kurang jelas dengan niat Joy Revfa yang membuat sidang media dengan mengheret keluarganya sekali. 

"Tak berabih angkut satu famili? For a suckings PC? Benda celah bedah agak-agak menyalakkk! Saja wonder? Masa mak ko **** dengan bapak ko? Puas tak? #PUII. Melampau-lampau! Bagi betis nak paha? #GOtoH#LLLL" tulis Azwan Ali di laman Instagramnya.


Di ruangan komen, followers tegar Azwan Ali juga turut bersetuju dengan apa yang diluahkan itu di mana mereka sudah muak dan meluat dengan isu rumah tangga pasangan berkenaan yang seperti tiada penghujungnya. Malah ada yang begitu berani meninggalkan komen dengan tag nama Joy Revfa di Instagram.  




Walau bagaimanapun, timbul beberapa persoalan di kalangan netizen di forum, apakah Azwan Ali telah mengutip kembali CD muzik Hafiz yang pernah dibuang dalam tong sampah sebelum ini?

Sementara itu, Joy Revfa melalui Instagramnya, menjelaskan mengapa dia berkata "Hafiz tidak mampu memberikan nafkah batin" sepanjang tempoh beberapa mereka bersama sebelum terjadinya krisis tersebut. 

Seperti biasa, ada yang sokong pihak Joy Revfa, ada yang sokong pihak Hafiz Hamidun. Walau apapun pendapat masing-masing, sama-samalah kita mendoakan mereka menemui jalan penyelesaian yang tidak memudaratkan kedua-dua pihak. 

Sumber: The Reporter


✍ Sumber Pautan : ☕ Sehinggit Media News

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wTDzSc

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.