Hi! Welcome Back and Stay Tune! Mimpi Gigi Taring Patah, Rupanya Ia Satu Petanda Bahawa Suaminya Akan Mati Dengan Kejam - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Mimpi Gigi Taring Patah, Rupanya Ia Satu Petanda Bahawa Suaminya Akan Mati Dengan Kejam

Isteri mana yang tidak pilu hatinya apabila kehilangan suami tercinta dengan begitu kejam. Mungkin ada dikalangan kita yang pernah mendengar mimpi gigi patah bermaksud akan ada berita yang kurang menyenangkan, seperti kematian.

Seperti wanita malang ini, apabila pernah bermimpi bahawa gigi taringnya patah, dan tidak menyangka bahawa itu sebenarnya petanda suaminya akan meninggal dengan kejam kerana dibunuh!

“Mimpi patah gigi graham dan taring bawah kiri agak agak apa maksudnya ye?”

tulis seorang wanita yang menamakan dirinya ika di akaun facebooknya pada 10 september awal bulan ini.

Status tersebut membuatkan beberapa rakan Facebooknya rasa risau, dan mendoakannya baik-baik sahaja. Ini kerana, menurut kepercayaan orang ramai maksud mimpi itu adalah bakal ada salah seorang ahli keluarga yang akan meninggal.

Hanya dalam masa 19 hari 29.09.2016 beliau telah kehilangan suaminya bernama Arie Iskandar 30,jenazah suami beliau ditemukan dikebun getah kampung parabulih lembak didakwa mangsa pembunuhan.

Rupa rupanya mimpi patah gigi ika adalah satu pertanda bahawa dia akan kehilangan suami tercinta,Tidak hanya itu pada 17.september 2016 ika sempat memuat naik semula satu status berkait dengan hadist dari HR Muslim No 1914. ” yang berbunyi

Sebelumnya dimaklumkan pada 29.09.2016. Mayat seorang lelaki dalam lingkungan usia 30 mengalami beberapa luka tusukan ditemukan dikebun getah,mayat berkenan ditemukan pertama kali oleh warga setempat.

Mangsa ditemukan dalam keadaan tanpa pakaian leher dan tangan di ikat dengan tali. Setelah dibedah siasat, dikatakan hampir seluruh badan ditikam dengan kejam.

Bagaimanapun ika apabila dihubungi, dia menjelaskan bahwa dirinya ikhlas atas pemergian suaminya.

Saya ikhlas dan berharap pihak polis segera menangkap pelaku yang membuat anak saya yang masih berusia 5 bulan yatim, katanya ketika dihubungi pemberita.

Sumber: Exoramaroon.com , E-berita.org

The post Mimpi Gigi Taring Patah, Rupanya Ia Satu Petanda Bahawa Suaminya Akan Mati Dengan Kejam appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2kFn4Fm

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.