Hi! Welcome Back and Stay Tune! Player MP3 tiruan meletup, remaja cedera parah di muka dan tangan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Player MP3 tiruan meletup, remaja cedera parah di muka dan tangan

Seorang remaja berusia 13 tahun cedera parah di bahagian muka selepas alat pemain MP3nya meletup secara tiba-tiba. 
Dalam kejadian pada 16 Disember lalu, mangsa yang dikenali sebagai Xiao Peng dari Pingxiang, China, sebelum kejadian sedang mendengar muzik dari alat pemain MP itu dan secara tiba-tiba alat elektronik itu meletup di depan mukanya. 
Menurut nenek mangsa, remaja terbabit terus segera dikejarkan ke hospital untuk mendapatkan rawatan kecemasan. 
"Dia sedang berdiri di balkoni sambil mendengar lagu sebelum saya terdengar bunyi letupan. Saya terus segera meluru ke arah dia dan mendapati Xiao Peng terbaring berlumuran darah.
"Sementara itu, alat pemain MP3 miliknya di lantai dan kelihatan hangus terbakar," katanya. 
Doktor di hospital segera melakukan pembedahan kecemasan terhadap mangsa yang mengambil masa lebih kruang lapan jam bagi menyelamatkan nyawanya. 
Menurut doktor, pergelangan tangan mangsa retak, mukanya melecur dan matanya juga rosak teruk. 
Bagaimanapun, Xaio Peng bernasib baik dia berjaya diselamatkan. Namun keluarganya tidak dapat membayar bil perubatan yang berjumlah 200,000 yuan (RM124,000). 
Bapa saudara mangsa menjelaskan, bapa remaja terbabit telah meninggal dunia pada 2010, manakala ibunya pula menghidap penyakit mental dan tidak dapat menjaga Xiao Peng. 


Difahamkan, alat pemain MP3 itu dibeli dari sebuah gerai di kampung. Siasatan mendapati, pemilik gerai berkenaan meletakkan notis bahawa mana-mana individu yang telah membeli alat pemain MP3 yang berharga 18 yuan (RM11) berkenaan tidak boleh dipulangkan semula. 
Setelah diperiksa, tiada sebarang maklumat mengenai syarikat pengeluar alat elektronik tersebut. 
Menurut peniaga terbabit, dia mengambil sejumlah besar alat elektronik tersebut dari pasaran borong sebelum dijual di kedainya. Polis kini sedang menjalankan siasatan. 


Sumber Player MP3 tiruan meletup, remaja cedera parah di muka dan tangan

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2plZPoD

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.