Hi! Welcome Back and Stay Tune! Celcom Menawarkan Peranti Menarik Pada Harga Rendah Sempena Tahun Baru Cina – RM 88 Untuk Memiliki Huawei Nova 2i - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Celcom Menawarkan Peranti Menarik Pada Harga Rendah Sempena Tahun Baru Cina – RM 88 Untuk Memiliki Huawei Nova 2i

Sebagai rakyat Malaysia, kita seharusnya bersyukur tanah tumpahnya darah ini mempunyai pelbagai bangsa, dan mempunyai pelbagai perayaan bagi menghormati antara satu sama lain. Tahun Baru Cina bakal hadir tidak lama lagi dan kemeriahannya dirasai semua biarpun berbilang bangsa.

Dan seperti biasa, Celcom hadir untuk promosi khusus pada Tahun Baru Cina bagi menyambutnya. Khusus buat semua warganegara Malaysia, anda kini boleh mendapatkan telefon pintar terkini iaitu Samsung Galaxy J3, Oppo F5, dan juga Huawei Nova 2i pada harga RM 88 menerusi promosi Tahun Baru Cina.

Bagi melayakkan anda memiliki peranti ini pada harga serendah RM 88, anda perlu melanggan pelan pascabayar FIRST dari Celcom, tertakluk kepada model yang anda inginkan. Jika anda inginkan Samsung Galaxy J3, anda hanya perlu melanggan Celcom FIRST Gold Plus, manakala untuk model Oppo F5 dan juga Huawei Nova 2i, anda perlu melanggan Celcom FIRST Platinum.

Selain dari tiga peranti diatas, Celcom turut menawarkan peranti lain pada harga pemilikan yang mampu anda miliki, seperti Oppo F5 6GB pada harga RM 158, atau Samsung Galaxy A8 pada harga RM 238 apabila anda melanggan Celcom FIRST Platinum Plus.

Seperkara lagi yang perlu anda pertimbangkan adalah Celcom baru-baru ini telah mengumumkan beberapa keistimewaan baru kepada pelanggan mereka termasuklah tiket penerbangan ke lokasi sekitar ASEAN, atau tiket wayang, baucar 11 Street, perjalanan percuma menggunakan Grab dan sebagainya, sekaligus menambah nilai pulangan terhadap langganan yang anda lakukan.

Promosi ini akan tamat pada 28 Februari dan anda boleh mendapatkan tawaran beserta peranti baharu pada Tahun Baru Cina di mana-mana cawangan Celcom BlueCube berhampiran di seluruh Malaysia.

Beli: Peranti Menarik Sempena Tahun Baru Cina Dari Celcom

Penafian: Advertorial dari Celcom




✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2EULSEN

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.