Hi! Welcome Back and Stay Tune! Petua Berkesan Hilangkan Dengkur - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Petua Berkesan Hilangkan Dengkur

Setiap orang berlainan gaya tidurnya, dan paling membingungkan ialah apabila seseorang itu mengalami masalah tidur berdengkur. Bagi sesetengah orang, tidur berdengkur itu bukanlah satu masalah besar, malah ada diantara mereka menganggap ianya adalah masalah biasa.

Dengkuran ialah bunyi pernafasan yang kuat dan bising ketika tidur. Jika seseorang itu berdengkur, ia menandakan saluran pernafasannya terhalang seketika. Ini disebabkan halangan dalam saluran pernafasan.

Ada mengatakan bahawa tidur berdengkur itu akibatnya daripada tekanan atau penat yang dialami, jika lebih tekanan dan kepenatan melampau, maka lebih kuat dengkuran.

Jika anda mengalami dengkuran yang terlalu teruk, sebenarnya anda memerlukan rawatan bagi mengatasi atau setidak-tidaknya mengurangkan dengkurannya. Petua mudah yang dikongsikan wanita ini mungkin boleh dicuba oleh anda yang megalami masalah ini.

Syiema Ima menerusi Group Masak Apa Hari Ni.. (MAHN) telah berjaya mengatasi masalah dengkurannya dengan hanya menggunakan 3 bahan mudah ini. Air suam yang dicampur bersama bahan ini hanya diminum sebanyak 4 kali, ajaibnya masalah dengkuranya hilang serta merta. Menarik bukan?

Jom kita ikuti petua yang dikongsikan beiau di bawah. Selamat mencuba !

Assalamualaikum..ingat lagi tak saya penah share petua pasal dengkur…macam mana kalian yang share tu dah cuba buat ke belum?

Alhamdulillah.. saya sendiri dah cuba buat.. dalam 4 kali saja minum air ni.. dengkur hilang serta merta.. bahan-bahan hanya guna barang yang ada di dapur je.. tak susah pun nk cari.

berdengkur, masalah dengkur, petua hilangkan dengkur, tip hilangkan dengkur, bahaya tidur berdengkur,

Bahan-bahan:

Kunyit hidup


Madu


Air suam

Cara-caranya :

Air suam suku gelas rendamkan knyit hdup dlm segelas selama 5 minit.
Campurkan madu satu sudu.
Minum sebelum tidur sehari hanya sekali saja.

Selamat mencuba.

Sumber: Facebook

The post Petua Berkesan Hilangkan Dengkur appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2Ghel8A

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.