Hi! Welcome Back and Stay Tune! (Video) Beli tanah juta-juta pastu block jalan utama, belajar kat mana ni? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(Video) Beli tanah juta-juta pastu block jalan utama, belajar kat mana ni?

Viral di media sosial video rakaman penduduk yang kesal dengan tindakan seorang pemilik rumah di kawasan itu yang bertindak membuat benteng konkrit di jalan utama kawasan berkenaan atas alasan telah membeli kawasan tersebut termasuk jalan raya di hadapan rumahnya. 
Tindakannya itu telah menyebabkan penduduk di kawasan Benut, Pontian, Johor, terkandas dan tidak dapat melalui jalan tersebut sehingga mengganggu aktiviti seharian mereka. 
Berdasarkan video tersebut, ia berpunca dari seorang lelaki yang telah membeli kawasan itu dengan harga berjuta ringgit. 
"Inilah rumah lelaki yang kerek (sombong) itu. Dia beli tanah berjuta-juta. Tengok, dia dah buat rumah cantik dah. 
"Yang masalahnya sekarang, ini adalah jalan utama ke Benut. Di sebelah hadapan ini adalah tanah dia dan disebabkan itulah dia buat benteng konkrit seperti ini. Tengok, semua orang tersekat di sini. 


"Balik dari kerja, nampak benteng konkrit ini. Tak ke kurang ajar buat begini? Tak ada bincang, tak ada apa. Simen pun masih baru dan basah lagi," kata perakam video tersebut. 
Menurutnya, penduduk telah cuba masuk ke rumah individu berkenaan. Tetapi penghuninya tiada di rumah. 
"Semua tengah bengang dengan lelaki ini. Ini patut diviralkan, kedekut nak mampus," katanya.



Sumber (Video) Beli tanah juta-juta pastu block jalan utama, belajar kat mana ni?

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2pA16Fx

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.