Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tutup cerita, Fazlina tampar ‘manja’, kata Aiman Tino - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tutup cerita, Fazlina tampar ‘manja’, kata Aiman Tino

Aiman tidak menganggap tamparan itu sebagai isu malah tidak berhasrat mengambil tindakan. ― Foto oleh Choo Choy MayAiman tidak menganggap tamparan itu sebagai isu malah tidak berhasrat mengambil tindakan. ― Foto oleh Choo Choy MaySEREMBAN, 8 April ― Tamparan pelakon Fazlina Ahmad Daud ketika penggambaran drama bersiri Mak Cun membantu dalam penghayatan watak, kata Aiman Tino.

Penyanyi Ku Rela Dibenci berharap isu tamparan “tidak sekuat mana” itu tidak dipanjangkan malah kecaman pada Fazlina yang disapa Kak Baby juga perlu dihentikan.

Beliau khuatir jika isu itu dipanjangkan akan mengeruhkan lagi keadaan sedang Fazlina banyak membantunya di set penggambaran.

“Sebelum itu, saya beritahu sukar untuk menitiskan air mata dan Kak Baby cuma mahu menolong,” katanya, lapor Berita Harian.

“Apa yang penting, saya dan Kak Baby baik-baik saja serta tidak terkesan dengan isu sensasi ini,” kata penyanyi Permata Cinta.

Dilaporkan peminat Aiman berang dengan Fazlina yang menampar Aiman dalam satu babak drama bersiri Mak Cun musim keempat.

Susulan insiden itu juga, pihak pengurusan Aiman dikatakan tidak berpuas hati dan mahu mengambil tindakan selanjutnya.

Namun Aiman tidak menganggap tamparan itu sebagai isu malah tidak berhasrat mengambil tindakan.



Sumber Tutup cerita, Fazlina tampar ‘manja’, kata Aiman Tino

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2qfYw80

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.