Hi! Welcome Back and Stay Tune! ‘Diejek Rambut Terkena Renjatan Elektrik.’ Ibu Terkilan, Anak Hidapi Sindrom, Rambut Tercacak Seperti Albert Einstein.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

‘Diejek Rambut Terkena Renjatan Elektrik.’ Ibu Terkilan, Anak Hidapi Sindrom, Rambut Tercacak Seperti Albert Einstein..



Seorang bayi berusia tujuh bulan menjadi tumpuan setiap kali dia keluar rumah apabila dilaporkan memiliki gaya rambut yang unik dan kelihatan seperti saintis, Albert Einstein.

Bagaimanapun, bayi yang diberi nama Taylor McGowan itu bukanlah mensengajakan gaya rambut sebegitu tetapi dia disahkan menghidap Uncombable Hair Syndrome (UHS) dimana rambutnya sukar untuk dirapikan dan akan sentiasa berada dalam keadaan tercacak.


Ibu dan bapa kepada bayi ini telah mencuba pelbagai cara untuk merapikan rambut anak mereka namun bagaimanapun, ia tetap berkeadaan sebegitu.


“Pada mulanya, kami menyangka dengan meletakkan sedikit air maka rambutnya akan leper tetapi rambut Taylor kembali menegak. Saya tidak mahu meletakkan bahan-bahan kimia atas kepalanya dan menggunakan aloe vera sebagai gel tapi keadaan tetap sama.


“Kami cuba macam-macam cara tapi tak berjaya,” ujar Cara yang menetap di Chicago.

Image result for Taylor McGowan

Meskipun Taylor kelihatan comel dan unik, tetapi menurut ibunya, dia berasa sedih apabila terdapat segelintir orang yang gemar mempersendakan keadaan rambut anaknya dengan bertanya sama ada bayi ini terkena renjatan elektrik dan menyebabkak rambutnya tercacak.


“Kadang-kadang ia menyukarkan. Kami mahu bercampur dengan orang ramai tapi memenatkan apabila kadang-kadang terpaksa berhenti 9 ke 10 kali oleh mereka yang ingin bertanyakan mengenai rambut Taylor,” jelasnya.

Sumber- Dailymail


✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2J8YXws

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.