Hi! Welcome Back and Stay Tune! Facebook Ingin Mendapatkan Hak Penyiaran EPL Di Beberapa Negara Asia Tenggara - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Facebook Ingin Mendapatkan Hak Penyiaran EPL Di Beberapa Negara Asia Tenggara

Dengan perkembangan arena internet, pelbagai syarikat berasaskan internet inginkan pengguna menghabiskan lebih masa pada platform mereka. Untuk tujuan berkenaan, pelbagai kandungan dan hak penstriman cuba didapatkan secara eksklusif untuk sesuatu platform.

Terkini, menurut Bloomberg, Facebook dilaporkan ingin mendapatkan hak penyiaran Liga Perdana Inggeris (EPL) di beberapa buah negara asia tenggara. Antara negara yang dikatakan Facebook ingin mendapatkan hak penyiaran adalah termasuk di Thailand, Laos, Kemboja dan juga Vietnam.

Selain Facebook, BeIN Sports yang kini memegang hak berkenaan di rantau ini turut dijangka akan melakukan pembidaan.

Sekiranya Facebook memenangi hak berkenaan, mereka akan menerima hak eksklusif selama tiga tahun sekaligus turut berpeluang menjadikan Facebook sebagai hab yang dituju ramai peminat bola sepak di rantau ini.

Gergasi laman sosial berkenaan dijangka akan membuat pengumuman berkaitan dengan hal ini dalam beberapa minggu akan datang.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2yYinQB

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.