Hi! Welcome Back and Stay Tune! (Ura-ura) AMD Bakal Bekerjasama Dengan Ferrari Untuk Memperkenalkan CPU Threadripper Generasi Kedua - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(Ura-ura) AMD Bakal Bekerjasama Dengan Ferrari Untuk Memperkenalkan CPU Threadripper Generasi Kedua

AMD dilihat bakal mengumumkan CPU kelas HEDT (High End Desktop) mereka, AMD Ryzen Threadripper di Itali pada penghujung bulan Julai. Apa yang menariknya ialah terdapat ura-ura yang hangat diperkatakan sekarang ini bahawa syarikat pembuat cip pemptrosesan daripada Amerika tersebut akan bekerjasama dengan Ferrari untuk acara tersebut.

Ura-ura daripada VideoCardz menyatakan bahawa bukan sahaja pelancaran tersebut akan berlaku di Itali, malah AMD juga sedang merancang untuk mengadakan lawatan ke kilang Ferrari di Modena dan juga ke trak lumba mereka di Maranello.

Ini bukanlah sesuatu yang aneh, kerana AMD dilihat menaja pasukan F1 Ferrari untuk beberapa tahun, dan dengan pelancaran CPU terpantas mereka setakat ini, akhirnya AMD sudahpun yakin untuk memasarkan CPU Threadripper tersebut dengan jenama seperti Ferrari.

Menurut VideoCardz lagi, acara pelancaran CPU AMD Threadripper 2000 bakal berlangsung pada penghujung bulan Julai ini. Tarikh dan lokasi acara tersebut masih belum diumumkan buat masa ini.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2IJYgFj

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.