Hi! Welcome Back and Stay Tune! Google Pixel 3 Dilaporkan Mungkin Diperkenalkan Pada 9 Oktober - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Google Pixel 3 Dilaporkan Mungkin Diperkenalkan Pada 9 Oktober

Bagi para peminat peranti Android, salah satu telefon pintar yang dinantikan adalah telefon pintar keluaran Google sendiri, dinamakan Pixel. Untuk tahun ini, generasi ketiga telefon pintar berkenaan bakal diperkenalkan. Menurut laporan Bloomberg hari ini, mereka mengatakan yang mana Google mungkin memperkenalkan Pixel 3 pada sebuah acara media di New York pada 9 Oktober kelak.

Walaubagaimanapun, maklumat lanjut mengenai peranti berkenaan tidak dikongsikan buat masa ini. Tarikh terbaru ini adalah lewat beberapa hari berbanding info sebelum ini yang menyasarkan tarikh 4 Oktober.

Mengikut pelbagai desas-desus sebelum ini, Google Pixel 3 dilihat akan hadir dengan sokongan bertakuk – dan beberapa gambar tertiris menunjukkan saiz takuk yang sedikit besar. Disamping itu, dengan pelbagai persaingan sengit dalam arena fotografi, ramai yang menantikan apakah bakal dibawakan Google melalui Pixel 3 ini kelak.

Dengan laporan baru ini, kita mungkin mendengar lanjut mengenai Pixel ini dalam minggu-minggu akan datang.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2Pd1LYN

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.