Hi! Welcome Back and Stay Tune! Harman Kardon Mengumumkan Pembesar Suara Pintar Bernilai RM2868 – Citation 500 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Harman Kardon Mengumumkan Pembesar Suara Pintar Bernilai RM2868 – Citation 500

Pembesar suara pintar adalah pembesar suara dengan pembantu digital/maya terbina. Seperti Apple HomePod dengan Siri terbina, Amazon Echo dengan Alexa dan Google Home dengan Google Assistant. Terbaru, adalah jenama pembesar suara premium Harman Kardon – mereka mengumumkan pembesar suara pintar dengan Google Assistant, Citation 500.

Pembesar suara ini akan pertama kalinya diperlihatkan di acara IFA 2018 di Berlin. Pembesar suara ini menggunakan driver 200W yang menyokong penstriman audio definisi tinggi pada 24 bit/96Khz. Turut terbina adalah panel sesentuh LCD pada bahagian atas untuk mengawal jika pengguna tidak ingin kawal dengan arahan suara.

Dari segi kemasan, ia dilihat seperti menggunakan bahan seperti fabrik yang digunakan pada Google Home. Citation 500 ini adalah pembesar suara pintar ketiga dari Harman Kardon. Peliknya, syarikat ini dimiliki oleh Samsung – dan mereka masih belum mempunyai sebarang siri pembesar suara dengan Bixby terbina.

Citation 500 ini dijual pada harga $700 (~RM2868) sahaja.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2PGQpx7

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.