Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kemaskini Wear OS H Akan Menjimatkan Penggunaan Bateri Apabila Jam Tidak Dipakai - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kemaskini Wear OS H Akan Menjimatkan Penggunaan Bateri Apabila Jam Tidak Dipakai

Jam tangan pintar telah dipasarkan sejak lima tahun yang lalu. Wear OS ialah sistem operasi jam tangan pintar yang dibangunkan oleh Google dan ia antara yang mempunyai jumlah pengguna yang tinggi. Satu masalah sarwajagat jam tangan pintar ialah hayat bateri yang tidak sebaik jam tangan konvensional. Oleh itu kemaskini Wear OS H yang bakal diberikan kelak ialah inovasi yang cuba menyelesaikan masalah ini.

Wear OS H mempunyai mod di mana jam tangan mengesan apabila ia tidak dipakai pada pergelangan tangan. Selepas 30 minit, ia akan mengaktifkan mod penjimatan bateri bagi memanjangkan hayat peranti. Turut diperkenalkan ialah mod Battery Saver yang hanya memaparkan waktu apabila bateri di tahap 10%.

Seperkara lagi fungsi Smart Resume juga diperkenalkan yang menyambung penggunaan aplikasi pada kali terakhir ia digunakan. Akhir sekali proses mematikan jam juga dikemaskini dengan butang kuasa apabila ditekan akan memberikan pilihan mematikan atau memulakan semula jam. Kemas kini ini akan diberikan secara berperingkat dalam masa beberapa bulan.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2OOAco9

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.