Hi! Welcome Back and Stay Tune! Netflix Menguji Penawaran Pelan Premium Pada Harga RM49.90 Untuk Pengguna Peranti Apple - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Netflix Menguji Penawaran Pelan Premium Pada Harga RM49.90 Untuk Pengguna Peranti Apple

Netflix baru-baru ini telah mulakan ujian untuk pelan peranti mudah-alih sahaja pada harga RM17 sebulan. Selain daripadanya, ia juga dilihat yang mana kini Netflix turut menawarkan sedikit diskaun untuk langganan pelan premium khusus untuk pengguna peranti Apple.

Netflix Premium

Melalui aplikasi Netflix untuk iOS, pengguna baru dilihat boleh melanggan pakej Premium pada harga RM49.90 sebulan – sedikit murah berbanding pelan untuk pengguna umum pada harga RM51 sebulan.

Selain pelan Premium, pelan Standard juga dilihat ditawarkan pada harga sedikit murah, iaitu RM41.90 berbanding harga biasa RM42.

Pelan Basic pula dilihat ditawarkan pada harga sedikit tinggi, iaitu RM33.90 berbanding harga biasa RM33.

Netflix iOS

Harga ini ditawarkan untuk langganan melalui aplikasi Netflix untuk iOS – sekaligus memperlihatkan Netflix mengalakkan pengguna peranti iOS untuk melanggan pakej Premium berbanding pakej Basic biasa.

Mungkin kita akan melihat beberapa eksperimen lain dilakukan oleh Netflix dikalangan pengguna tempatan dalam minggu-minggu akan datang.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2qMI9jM

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.