Hi! Welcome Back and Stay Tune! Paten Baru Apple Memperlihatkan Sokongan Luar-Talian Mungkin Akan Hadir Ke Siri - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Paten Baru Apple Memperlihatkan Sokongan Luar-Talian Mungkin Akan Hadir Ke Siri

Menjadi kebiasaan untuk sesuatu syarikat teknologi mendaftarkan paten untuk teknologi baru yang sedang dibangunkan mereka. Terkini, ia dilihat Apple telah mendaftarkan paten yang memperlihatkan Siri mungkin akan hadir dengan sokongan luar-talian.

Seperti ramai sedia maklum, pada masa kini, Siri menggunakan sokongan internet untuk memberikan pelbagai maklumbalas. Ini membuatkan ia tidak dapat beroperasi sekiranya menghadapi masalah akses talian, atau ketika dalam mod penerbangan.

Melalui paten baru, ia dilihat Apple ingin membolehkan beberapa permintaan diproses pada peranti sendiri, dan memberikan maklumbalas berdasarkan kepada pangkalan data yang disimpan pada telefon. Dengan cip pemprosesan masa kini yang turut menyertakan enjin neural tersendiri, maka hal ini mungkin tidak mustahil untuk diimplementasikan.

Buat masa ini, ia sekadar pendaftaran paten sahaja, dan tidak diketahui lagi bilakah Apple akan mengimplementasikannya secara rasmi.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2Fn8SO0

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.