Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bakal isteriku janda dah 2x tapi peliknya dia mengaku masih ada d2ra - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bakal isteriku janda dah 2x tapi peliknya dia mengaku masih ada d2ra


Tapi confuse saya min manalah tau dia ada sumpahan nenek moyang ke macam cerita sanggul beracun tu. Alah yang erra fazira belakon kawin 100 kali tu.

Salam warga krt. Thanks min approve cerita saya. Macam biasa tolong hide profile. Saya just nak mintak pendapat. Patutakah saya teruskan perkahwinan dengan seorang wanita yang dah dua kali janda? Dah la dua kali cerai lepas tu mengaku masih d@ra? Wtf? Boleh pecaya ke dua kali kawin dua kali masih d@ra? Sebelum ni dia tak cerita. Lepas dah tunang baru mak dia bagitau sebenarnya anak dia dah 2 kali cerai.



Saya balik menangis min. Tak sangka tunang dah 2 kali kawin. Alasan tak bgtau, sebab masih d@ra. So tak ade masalah pape. Saya saspek kalau betul dia d@ra, mesti bawak si@l min. Sebab tak kan la lelaki yang jadi suami dia langsung tak nak sentuh dia. Dia ni boleh tahan cantik min. Saya tanya betul2 nape lelaki tu tak sentuh dia? Dia cakap suami petama lemah sy@hwat. So dia mintak cerai suami kedua plak nk amek kesempatan kat dia, sebab dia keja bagus min. So lelaki tu nk tumpang harta dia, dia tak mau dia mintak cerai.

Tapi confuse saya min manalah tau dia ada sumpahan nenek moyang ke macam cerita sanggul beracun tu. Alah yang erra fazira belakon kawin 100 kali tu. Nanti tak pasal si@l dia tu bawak kat saya plak min. Patut ke saya cakap dengan dia tak perlu kawin? Saya dah jadi takut min. Dah la janda 2 kali. Mana nak letak muka kalau org tau. Tapi saya kesian dengan dia, sebab dia baik. Cuma si@l dia tu takut melekat kat saya min. Apa lagi nak tadah telinga umpatan orang kalau tau bakal bini saya tu dah dua kali kawin?k

Noor Haji Alias Haha adoi.. Buat solat istikharah la awak.. Mohon petunjuk dr Nya.. X semesti dpt mimpi.. Kalau hati rsa berat nk teruskan pon mkna Allah swt dh bg jln dh jgn teruskan.

Ini Cucu TokPom Sayong Mana ada sial, ke ko tu yg sial. Ko x percaya dgn kuasa Allah. Eee.. bodoh x sudah

✍ Sumber Pautan : ☕ Edia Media

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2SFvHyx

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.