Hi! Welcome Back and Stay Tune! SAJAT MENANGIS – Dato Alif Syukri TERBONGKAR RAHASIA Jantina SEBENAR Sajat Semasa LIVE FB - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

SAJAT MENANGIS – Dato Alif Syukri TERBONGKAR RAHASIA Jantina SEBENAR Sajat Semasa LIVE FB

SAJAT MENANGIS – Dato Alif Syukri TERBONGKAR RAHASIA Jantina SEBENAR Sajat Semasa LIVE FB
NUR SAJAT yang menjadi popular dalam kalangan netizen satu ketika dahulu apabila beliau mengambil keputusan untuk memakai tudung setelah mengalami kemalangan jalan raya kini tampil dengan satu kenyataan yang mengejutkan.
Sila ke pautan terakhir artikel untuk melihat bagaimana boleh kantoi !
Menerusi laman Instagramnya, Nur Sajat yang kini memiliki syarikat produk kosmetik dan kecantikan, NUR SAJAT AESTHETIC SDN BHD mengejutkan netizen apabila beliau mendedahkan dirinya dilahirkan sebagai seorang khunsa.
Nur Sajat dilahirkan pada tahun 1985 di sebuah hospital di Perak berkata kelahirannya itu telah memberi kejutan kepada kedua-dua ibu bapanya serta kakitangan hospital.
Hal ini kerana, beliau dilahirkan dengan dua jantina.
“Hospital lumut perak, di situ bermula lah sejarah ku bermula….pada jam 10.30am, ku dilahirkan…..doktor, nurse dan ayah ku terkejut dengan kelahiran ajaib ku…
“Aku (sajat) mempunyai 2 kemaluan…time tu semua panik dan ayah dan mak ku tak tahu nak buat apa,” tulis Sajat di laman Instagramnya.
Difahamkan, Nur Sajat dibesarkan dengan cara seorang lelaki, tetapi malangnya dia lebih gemar melakukan kerja-kerja seorang perempuan.
Nur Sajat menjelaskan situasi menjadi buruk apabila beliau mula takut untuk pergi ke sekolah dan rasa malu untuk masuk ke tandas kerana tidak mahu orang lain tahu akan dirinya itu.
Bagaimanapun, Nur Sajat berkata beliau bersyukur diberi rezeki yang halal dan dikurniakan dua anak angkat, Nur Syaza Sajidah dan Muhammad Syahmi.
Menurut Nur Sajat, walaupun mereka bukan anak kandungnya, namun beliau tidak terlepas mencurahkan kasih sayang kepada mereka.
Baru baru ini Dato Aliff Syukri Kawan baik sendiri terkantoi menggelar nursajat lelaki (“He” bkn “she”) kepada seorang pelancong asing berbangsa inggeris membuatkan sajat berubah mukanya.
Pelancong Asing tu perli je ckp nice voice, tgk muka sajat – Admin

Sumber: alerttvmalaysia

Lagu Duet Aliff Syukri Banyak “Dislike” , Netizen Salahkan Nur Sajat



Dua jam yang lalu, jutawan kosmetik Dato’ Aliff Syukri memuat naik gambar official lyric video bagi lagunya berjudul ‘Abang Nak Tegur’ di Instagram dengan kapsyen yang sedih dan kecewa kerana jumlah unlike lebih banyak dari like.
“Abang nak tegur?? Kenapa orang tekan button unlike kat YouTube lirik vedio saya??” tulisnya.
Berdasarkan gambar, video tersebut hanya mendapat 5,000 like berbanding unlike sebanyak 25,000 sejak video itu dimuat naik pada 23 November lalu.

“WAH! Ini satu kegagalan yang besar dalam planet industri muzik!” – kata netizen


UPDATE TERKINI – UNLIKE MENINGKAT 52,000.

Persoalan Aliff itu dilihat seperti membuka ruang bagi netizen memberi pandangan mengenai video tersebut. Lebih dari 2,000 komen yang ditinggalkan di ruangan komen yang rata-ratanya berpendapat bahawa lirik lagu itu tidak menarik, meskipun muziknya agak rancak.
Bukan itu saja, ada segelintir netizen menyatakan suara Sajat tidak diperlukan dalam lagu tersebut.
Dalam update terkini, Aliff sedang berbincang dengan Yusry KRU mengenai konsep video klip lagunya itu dan sekali lagi meminta pendapat netizen. Rata-rata meminta Aliff menggantikan Sajat dengan isterinya sendiri agar video klip tampak lebih menarik.

Korang nilaikan la sendiri .. perlu ke video klip Aliff Syukri Dan Sajat ini mendapat lebih dari 50 Ribu Un-LIKE dari netizen


. Sumber: sayaviral

✍ Sumber Pautan : ☕ Edia Media

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2SDvYlw

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.