Hi! Welcome Back and Stay Tune! Honor View 20 Akan Dilancarkan Pada 26 Disember Dengan Skrin Berlubang Dan Kamera Utama 48-Megapixel - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Honor View 20 Akan Dilancarkan Pada 26 Disember Dengan Skrin Berlubang Dan Kamera Utama 48-Megapixel

Seperti yang telah kami ramalkan, peranti dengan skrin berlubang untuk menggantikan takuk akan menjadi trend ikutan pengeluar pada tahun 2019. Honor View 20 telah disahkan akan dilancarkan pada 26 Disember kelak dan adalah peranti keluaran pertama Honor dengan skrin berlubang. Kamera utama peranti juga disahkan sebesar 48-Megapixelmenggunakans sensor IMX586.

Honor View 11Honor View 20 ialah peranti mercu mereka dengan cip Kirin 980. Ia bolehlah dikatakan sebuah Mate 20 Pro versi lebih mampu milik. Menerusi temubual bersama presiden Honor George Zhao bulan lalu, beliau turut menegaskan pelbagai fungsi menarik dari Honor Magic 2 akan ditemui pada View 20 kelak. Peranti ini kemudiannya akan dilancarkan secara global di Paris pada 22 Januari di Paris.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2G8ZgXA

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.